2014年6月6日星期五

一年級生done



2014年6月6日,過了今天暑假正式開始!在沒有考試的環境下愉快地完成了第一年小學。

昨天做了一些印有同學名字的曲奇,好讓他今天帶回學校,一同慶祝學期的結束。






有家長同我講,第一二年還可以,到第三年就是一個惡夢的開始。不過我相信,那個所謂惡夢,對香港的小朋友和家長應該仍然是天堂。

這裏的幼稚園,不會教讀音,所以未上一年班之前,可以話係文盲。但是只用了半年時間,已學會所有拼音,可以自己睇圖書,我覺得已經很大進步,他還經常糾正我的意大利文!

三個月長暑假,同我哋以前小學一樣有一本暑期作業,就把它帶回香港,媽咪shopping嘅時候你自己乖乖喺屋企同婆婆做嘞! Happy summer holidays!!

印模曲奇:
100g 牛油室溫放軟,混合80g糖,加入一隻蛋黃,200g 麵粉。
放入雪櫃雪一個鐘頭或以上,壓平,印模。如果天氣熱,曲奇皮太軟,可以放回冰格五至十分鐘才入焗爐,160度焗約10-12分鐘至表面金黃。

4 則留言:

  1. 香港既小學....而家真係同以前差太遠.......太大競爭意味...
    冇媽咪既暫時看管......佢肯乖乖地做功課嘛?
    你地幾時返去呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢做功課ok㗎,平時都會自動波,不過佢今日已經開始做,所以分分鐘未返嚟已經做完。
      我哋下星期六到,八月頭走,如果有緣喺街撞到,叫我呀!

      刪除
    2. 我只係0係 tko 蒲頭.....我好易認, 經常一袋二袋, 幾街坊.....經常以車神既SPEED去開我既波子.....哈

      刪除
    3. 咁如果撞到車神,我就hello 你啦!

      刪除