2015年1月28日星期三

2015 香港節(二):白咖哩海鮮飯,臘味糯米飯,雜菜湯


檸檬羊係星期四晚第一個入camp的,第一晚人少少得我哋三個,簡單D,見雪櫃有乜就食乜。由於羊少食肉,我就諗到解冰雪藏魚肉做白咖哩魚。後來羊帶來了青口,咁就成了白咖哩海鮮飯,當堂高級了。






正所謂有乜落乜,做法也是隨意。先將甘荀,大蔥炒香,加入一罐400ml椰漿,白咖哩粉,糖鹽等調味。煮至蔬菜熟透後可以加入海鮮(如果是配肉類,我會將肉類和蔬菜一同炒香才下椰漿)。醬汁煮至自己滿意稀杰程度便完成,若是太稀,可以加少許生粉水埋獻。



星期五Gigi 入camp。由於星期五車輋有游水堂,六點半才回家,是晩主廚是檸檬羊。呢日有雨有風,打開家門,廚房傳來香味,原來感覺是無比幸福的!




由於預計星期六我哋將會食得更過份,所以呢晩羊為我哋預備了一個健康雜菜湯,不用加任何雞粉,菜粉已經香味十足。材料有甘荀,大葱,西岸,番茄蒜茸,薯仔。

本來係話齋飲湯,不過都係忍唔住加多了一個臘味糯米煲仔飯。糯米要預先浸五個鐘以上,煮的時候比一般粘米落水較少。





我哋三個當然又食到好飽啦(車輋一早食完去了做功課,預備星期六玩餐飽)。明明食到好飽,但係我哋三個傾計傾到兩點幾竟然肚餓,又一齊宵夜,好邪惡,不過好開心!

沒有留言:

發佈留言