2016年1月27日星期三

蘿蔔糕(食譜圖文並茂)


有人要求我整冇餡蘿蔔糕俾佢食😝,咁我就順便記低製作過程,同喜歡食蘿蔔糕嘅朋友分享。由預備材料到開始蒸,我只係用咗40分鐘,我今次特登有睇鐘,證明我嘅做法真係好容易,基本上高難度嘅嘢我都唔會整,所以我得,大家一定都可以。



(1) 預備材料:臘腸剪粒,揸乾冬菇剪粒(冬菇我之前一晚先浸軟),用幾多隨你喜歡,我就比較孤寒,淨係用咗一條臘腸加幾粒冬菇。蝦米浸軟備用。
白蘿蔔切去頭尾,刨皮。之後好重要嘅就係要磅下蘿蔔幾重,因為蘿蔔嘅重量直接影響之後用幾多粉,所以一定要記低。


(2) 傳統蘿蔔糕最花時間就係人手刨蘿蔔,不過我依個懶人簡易方法當然係用機刨。
如果蘿蔔太粗,放唔入機,可以打直切開。垂直放入機,唔使30秒刨完,唔係講笑。



(3) 刨好嘅蘿蔔加入調味煮,以600克蘿蔔去計,我用冰糖半片,幼鹽1.5茶匙,麻油1茶匙,白胡椒粉少許。由於煮嘅過程片糖會變糖水,蘿蔔亦會出水,所以我沒有另外加入水份。




(4)煮蘿蔔嘅同時,就可以預備粉漿。粘米粉嘅份量係蘿蔔嘅四份之一,即係600克蘿蔔用150克粘米粉,如果有澄麵粉,可以落20克(約粘米粉七分一份量),冇澄麵粉可以直接省略。
加同等份量嘅水開成粘米粉漿(即係150克粘米粉加150克水)。


 (5)用1茶匙油炒香薑片,加入冬菇蝦米臘腸炒香後取出薑片。我會記低自己落咗幾多薑,然後攞返出嚟因為試過唔記得咗,食食吓蘿蔔糕食到薑,咁就唔係咁好😅


(6)材料炒香後加入粉漿再加入蘿蔔,混合好後便可以用中火蒸大約30至45分鐘




預備時間40分鐘,煮嘅時間40分鐘,成個過程一個半鐘頭已經可以完成, 放涼之後比較容易切片,煎香便可,搞掂!

3 則留言:

  1. 我現在愛護雙手...我都係用機刨蘿蔔!哈哈哈!所以那部一年用一次o既food processor仲有命住係個廚櫃內!年糕我都係用ka來攪, 絕對不能再傻到用手攪...
    不過我唔落冬菇o架,因為老媽話好易變壞,有時唔係一次過食得晒喎...所以面頭都唔落蔥...我下星期又回家做煮婦, 都要籌備我o既蒸糕日了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講我又真係發覺我部food processor真係主要用來刨蘿蔔!
      係喎,等我今年年糕都用KM幫手先得。

      刪除
    2. 用錯咗車輋個blog....不過都知係我啦

      刪除