2016年8月30日星期二

新焗爐大測試:馬卡龍



新焗爐(March 19, 2016) 係whirlpool AKZM 797XL, Marco揀嘅。本來我都想揀埋一份,但係睇咗啲款之後,我覺得個個都差唔多,冇乜邊個特別有好感,所以我就將呢個決定權交俾Marco, 我淨係要求可以揀上下火同時但冇風功能。

個冇風功能我好喜歡,個廚房即刻靜晒,焗蛋糕表面亦比較moist,當然有需要嘅時候亦可以選擇有風功能。呢個係我第一個電子螢幕顯示焗爐,感覺上準確好多,覺得佢好聰明,仲有互動嘅感覺。
尋日就用咗馬卡龍嚟測試佢,結果令我非常之滿意,可以話係我整咁多次macarons最成功簡單嘅一次。

今次用咗堂妹俾我嘅食譜,其實同我之前嘅都差唔多,不過總糖嘅用量係少咗十克,感覺更加好👍🏻,下次整都會用呢個份量:
-杏仁粉35g
-糖粉30g
(依兩樣材料我會先再混合打碎,然後篩一次)
-蛋白30g
-幼沙糖30g
(分三次加入砂糖打起蛋白)
詳細做法請看舊文:http://heartsoupkitchen.blogspot.it/20…/…/blog-post_18.html…
(唔好問我點解成日都用橙色....一盒色粉我都唔知幾時先會用完😆....咁又唔係開舖頭,唔捨得買好多隻顏色)




唧好後我用100度20分鐘打開少少門幫佢表面風乾,夠鐘之後,因為我當時吸緊塵所以冇理佢,就咁放多咗大約15分鐘。確保佢表面乾透之後,我就用140 度上下火冇風校20分鐘,又走咗去拖地望都無望佢。拖完地見到佢哋全部都好靚仔,一個都冇裂面,仲個個都有裙邊,好成功!開頭個底仲有少少黏,我放返入焗 爐,用餘温焗多佢幾分鐘再放涼,底面都靚晒。
其實整馬卡龍皮唔太複雜,不過我就唔係好鍾意整馬卡龍嘅fillings。原因係開咗啲忌廉,用得少剩返喺度又唔知點算,整得多D餡又剩返。所以我用左一 個最懶,又一定好味嘅方法:夾芝士!鍾意夾乜嘢cheese都得不過軟嘅芝士就比較容易填滿,乾手淨腳唔使煩,一鹹一甜仲好夾添!


沒有留言:

發佈留言