2016年12月29日星期四

2016 聖誕家庭聚餐


基本上部份食物同兩年前是一樣的(去年因為我哋係香港過聖誕,所以冇搞意大利家庭聚餐),有啲食物,就好似香港農曆新年咁樣,是每個家庭自己的傳統,一定會係特定日子出現。

對於我地來講,聖誕節一定會有奶奶做嘅南瓜雲吞,不過因為唔想奶奶咁辛苦自製雲吞皮(佢嘅壓麵機是手動的),所以兩年前開始,我哋會喺麵鋪訂購一匹布咁嘅 未切割pasta來做雲吞皮,至於雲吞餡,仍然都係由奶奶先預備好,組合嘅工作就交比Marco同車輋(因為前一日每次我都好忙清潔屋企)。

意大利人聖誕會食cotechino (上年我哋都有帶返香港),簡單形容就好似意式嘅午餐肉。今年除咗傳統配菠菜一齊食,我哋仲用佢加saten 酒整咗一個risotto。





Spiedo烤肉是brescia 的特色菜,對於仍然講bresciano(鄉下話)嘅老爺奶奶來說十分對胃。我只需要負責買同預備食材,之後有「專人」負責烤肉。





雖然餐聖誕大餐,由中午開始一直食到五點,但是甜點永遠是不可或缺的。今年我做了chocolate moouse cake, 傳統咖啡tiramisù 同綠茶tiramisù ,開心大家都大愛。
我預備了曲奇作為大家的聖誕禮物。老爺奶奶的説話令我感到好窩心,更有動力去寵他們:
奶奶:D 曲奇我要收埋㗎,如果唔係,佢會食晒
(老爺擰住袋曲奇,我複述奶奶嘅說話佢聽)
老爺:佢都有食架,我有數住😌
奶奶:哈...你咁唔信得過我😂😂😂
見到兩老爭食,氹得我好開心,多謝所有愛我和愛我出品的每一個,我會継續努力😊

沒有留言:

發佈留言