2017年1月25日星期三

自製肉乾、年廿八洗邋遢


今日年廿八洗邋遢,我都認真清潔咗廚房desktop, 仲吸咗麈拖咗地。一路做一路諗,呢度又唔係香港,我做乜要辛苦自己呢,明明幾日前先拖過地(懶人如我,係一個星期先吸塵拖地的),做咗其實都無人知。每年 年廿八我都有咁嘅諗法,但係每年又好似有強迫症咁,呢日會好自動自覺做extra清潔😏所以我決定影張相,等有人知道我有係咁二洗邋遢😂😂😂


前幾日車輋問我識唔識整豬肉乾,我暑假喺澳門買俾佢嗰D,佢珍而重之喺雪櫃唔捨得食晒(我知過咗期...😓但係無發霉應該OK掛😆)。咁啱見到勤力嘅美女Zoe整咗,即刻問咗佢食譜,車輋大愛,所以要紀錄一下。


由於我冇紹興酒,又怕紅椒粉辣,所以自行刪減咗。
我用嘅係牛豬混合嘅免治肉約300g, 加蠔油半tbsp, 糖4 tbsp, 魚露3/4 tbsp, 五香粉,菜粉,麻油少許,用kitchen machine (K shape mix)攪拌,放三十分鐘等佢入味啲,然之後碌平,入爐180度8分鐘,倒去肉汁,反面再焗8分鐘,搽蜜糖,再每邊多焗2分鐘。我今次碌得唔夠薄.... 原因係因為慳家嘅煮婦有張用過但係仲好乾淨嘅焗爐紙唔想嘥,但係唔夠大碌唔得太薄😂😂😂下次會有改進,總之車輋收貨就OK。

沒有留言:

發佈留言