2017年2月8日星期三

咖哩角、豬肉鬆





上星期,本來承認咗車輋再要炸多D蝦片嘅,咁炸得我就當然唔止炸一樣嘢,所以計劃整咖哩角。星期四買好食材,預備好餡料打算星期五整,點知....嗰晚車輋開始咳😰😷....所以我話唔可以炸嘢,但係因為已經預備好個餡,所以我就先包好,再放入冰箱forzen。

包咖喱角嘅同時,我就煲咗蘋果豬𦟌海底椰湯俾佢潤返下。煲完湯嗰舊豬肉,我將佢變身成豬肉鬆。


呢兩樣都係第一次整,所以簡單紀錄一下做法。煮咗十幾年都仲可以有第一次,廚房真係學海無涯。
咖哩角三十四件:
100g 免治肉(我用豬牛mix)
100g 熟薯蓉
100g 洋蔥
先炒軟洋蔥,加約0.8tsp咖哩粉,黃薑粉少許,再加肉碎炒熟之後加薯蓉,再加50 ml椰漿,0.4 tsp糖鹽, 0.8tsp生抽調味(1:1:2)
正方形春卷皮一開三,變成三條長方形就可以包成三角形。


豬肉鬆更加容易,手撕開㷛完湯嘅豬肉,加自己喜歡的調味慢火炒乾。我今次就落魚露,生抽,咖哩粉,胡椒粉,糖鹽。炒完嘅豬肉鬆仲有脆口嘅感覺。

沒有留言:

發佈留言