2017年4月9日星期日

Tiramisù 四重奏


個名係咪改得好勁😜通常嗰D咩朱古力三重奏蛋糕即係有三種唔同嘅朱古力,咁我呢個tiramisù 四重奏就係一個tiramisù 有四種味。

幾個月前,Marco 已經問我可唔可以整baileys 味tiramisù,咁我就話你生日先啦(可能佢已經唔記得咗)。咁我就諗,baileys味車輋又唔啱,但係如果生日蛋糕冇份食又有D慘,於是我就開始盤算如何整一個大家都開心嘅生日tiramisù 。
喺我心目中,生日蛋糕要可以切的,唔可以係傳統版一兜上嘅軟身tiramisù, 同埋如果係圓形就好啲。最後,一不做二不休,玩大D,一次過整baileys,咖啡,朱古力,綠茶四種味,另外仲多做了一細兜傳統軟版baileys味。 我同車輋開會討論嘅時候我哋係用"一個"同"一pat"去形容軟硬版嘅分別,笑死。

先預備四種不同口味用嚟浸餅 (綠茶奶,baileys咖啡, Marsala 咖啡,朱古力奶)

 再有四種唔同口味嘅marscapone芝士蛋cream


 擺到一枱都係,仲有林海峰2016棟篤笑陪住我一齊整

 

Tiramisù cream基本做法:
-4 蛋黃 用whisk mix with 100g 糖,再用膠刮mix with 500g marscapone cheese
-4 蛋白打起 (冇落糖的),然後二合一
因為我要唔同味,所以除咗喺浸餅嘅咖啡/奶預備唔同味之外,我仲會將D酒同粉分別加入芝士糊,令到個咪更加明顯。總之一句講晒,就係心機之作😊
(為咗可以切蛋糕,我加咗魚膠,大約每250g cheese加5g 魚膠片)

成功😋😍皆大歡喜

 

沒有留言:

發佈留言