2017年5月5日星期五

低卡香蔥芝麻餅




好多時候我臨瞓之前都會(好勤力)睇吓人哋啲blog 有乜好嘢食, 第二朝瞓醒就可以去整。其實真係幾自虐,尤其係依幾晚我八點之後唔俾自己食嘢,真係越睇越肚餓。

尋晚見到一個"低卡香蔥餅"食譜
http://www.lamashania.com/2016/09/blog-post.html?m=1
啱晒我依啲又想瘦又口痕嘅人😜

個食譜仲超級簡單,所以今朝送咗車輋返學就順便過隔離買蔥lunch 後開工。今朝好忙,首先同隊友隔Mon越洋一齊做core exercises, 之後吸塵拖地,再整咗千層麵俾車輋lunch 💪🏻,咁一陣車輋游完水可以食芝麻香蔥餅做下午茶。
個食譜係超級容易:(我做到23小塊)
25g蔥花加20g水,2g鹽,用mixer打茸(我用神仙棒),之後我係懶到直接將其他材料:100g 中筋麵粉(原食譜係低筋),1g 白胡椒粉,15g白芝麻,20g 橄欖油放入蔥茸度,洗少樣。




混合好之後,靜待5分鐘,碌平cut形,170度焗至金黃。由於我冇信心好似食譜咁樣徒手界到一個個相等大細,所以我用左鳳梨酥模去cut。



沒有留言:

發佈留言