2013年12月20日星期五

Ebay 第一bid


第一次喺ebay bid嘢,竟然係玩具,仲要唔係俾個仔,係自己想要!即刻覺得自己好細路,不過收到嗰刻真係好開心,仲好低B一個人喺屋企拍手!




本來我係睇中咗有個風車1986年出嘅呢盒,雖然呢盒嘢唔齊,不過起價5 euro, 另加郵費5 euro, 我覺得幾平,有人浄賣一隻動物人物都過十歐。



好好彩一直都係得我一個bid, 咁差唔多到期時我見呢
個賣家仲有另一樣fabuland lego, 1981年出的bunny camper,成副齊,仲有埋說明書,又係5 euro加5euro shipping, 咁我就問車輋鍾唔鍾意。咁當然唔洗問我都知佢話好啦,只不過係想有人support我shopping, 哈哈!


我問賣家買兩樣可唔可以浄計一個郵費,佢又ok喎,
所以最後15€成交兩set! 收到時見到賣家用咗9.9€寄
掛號,即係扣咗郵費,佢收得五歐,我真係覺得呢份自己送俾自己的聖誕禮物超值!






雖然呢兩set唔係我細個時有的兩set, 不過都好開心。本來我都見到細個時的其中一set, 起價1.49英磅,都有D心動,仲問賣家可否寄意大利,賣家ok, 話郵費12.5磅。後來盒lego俾人bid 到廿幾磅,咁就有D貴,我同自己講,算啦,盒lego有少少唔齊,可能將來俾我遇到更好呢!知足常樂,要為自己有的而開心,不要為自己冇的唔開心。

早排提過廳加樓梯上樓上(樓上仍然工程進行中),呢個就係我哋個客廳新look,祝大家聖誕快樂!


2 則留言:

  1. 可以搵到心頭好都唔錯! 你一定會遇到更好~~~
    你都聖誕快樂~
    今日冬至快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!今日同香港朋友們做冬,好快樂呢!

      刪除