2013年12月23日星期一

聖誕馬卡龍(with new tips)


上星期做咗兩次馬卡龍都唔係幾成功,於是我再上網睇吓有冇D新貼士,見到周老師有詳細解釋,佢話成功秘訣有兩點,一,烤焙前要先讓表面乾燥結皮(這點我之前已經知道);二,烤焙初期要隔絕底火。咁我今次就先開上火,到有裙邊出咗就轉上下火,最後幾分鐘就淨係用下火。出爐之後,將成塊mat放在一塊濕布上,咁就更容易離mat, 再沒有出現上下分離的情況。所以話plastic makes perfect 係冇錯的。




呢次的馬卡龍是做來給marco家人做聖誕禮物的。分別係咖啡朱古力和黑朱古力味。






Gigi送咗一個專門用來做馬卡龍的bump 比我, 比起我之前嗰個大好多。其實我之前嗰個係用來劃裝飾比較適合,但係見都可以用來唧馬卡龍都頂住先。Gigi 呢個真係方便好多,又乾淨又快!多謝晒!






今次食譜都仍然係用開嗰個,呢個份量可以做到大約三十對:
1)杏仁粉 60g 和100g 糖粉用機blend然後再過篩
2)70g 蛋白加40g糖打起
詳細食譜,可參照舊文



呢啲綠茶味同檸檬味嘅,係車輋唧的,size比我的細小小,不過造型好似更加好,不能輕看這個小廚師呢!

沒有留言:

發佈留言