2014年2月11日星期二

心太軟



心太軟係我初到意大利時在網上學的,都應該是十年前了。當時廚房連food processor, 電動打蛋器都沒有,kitchen machine 更加唔知係乜,所以我只會揀那些不用打起蛋白的食譜。而當食譜有麵粉和發粉,我便會用自發粉(farina che lievita)代替, 因始就出現了我呢個超簡易又好味嘅心太軟食譜。



以下呢個份量,可以做到三個8cm的心太軟。其實平日我多數都只係用食譜一半份量,來三個迷你版,不過見昨天是結婚十一週年,一於大份D,要繼續sweet sweet!


1)預備一個可以入微波爐的容器(唔用微波爐,隔水溶朱古力亦可,不過話明簡易食譜,我當然係用微波爐),放入80g牛油和80g黑朱古力,分兩三次叮溶,每次大約30-45秒,因為如果一次過叮太耐朱古力會燶,所以要叮下搞下又叮過

2)直接加40g糖入朱古力漿,由於朱古力
漿是暖的,所以很容易拌勻糖

3)將兩隻全蛋直接加入朱古力漿,拌勻


4)籂入40g自發粉

5)將mixture放入焗杯中,然後放入雪櫃(不是冰格)三十分鐘或以上(呢個就係軟心嘅重點),基本上食飯前放入雪櫃,食完飯就可以焗

6)180度焗約15分鐘,見中間部份疑似火山爆發,岩漿準備流出便成


焗幾多分鐘其實都係要靠經驗,太濕可以多焗幾分鐘,唔夠流心就下次自己調教。不過焗好之後記得要拎出來唔可以放係焗爐等,如果唔係焗爐餘溫會令到個心都實埋。


食時想靚D可以加糖粉上面,再拌生果,雪糕一齊食,Marco就鍾意加bailey。

4 則留言: