2014年2月24日星期一

上海菜飯


Blog友Sharon 話我喺超市買嘅白菜其實係香港嘅小棠菜,酒樓食嘅菜膽。

今次係第三次買,用來做菜飯。



兩大棵菜切碎,半條臘腸,一嘜米。


菜我略略用油鹽撈一撈,蒜頭,青蒜(leek),臘腸一齊爆香,加菜炒一會,加米,拌勻,加上湯。


做法好似risotto,不過我今次落得比較多水所以濕咗D。食咗一半做晚餐,另一半留返第二日lunch加青咖哩炒飯。



3 則留言:

  1. 加少少薑米好似好少少~~ 清新D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀農夫,你真係越嚟越早呀!
      係啦,唔記得咗落薑。

      刪除
    2. 哈哈~我d朋友都係咁叫我架~~ 不過我係"日出前巳經作, 入夜前巳經息".......哈哈哈.....我都發覺我迎排d時間都好似愈來愈早呢....
      因為有一次我0係大家樂食過菜飯, 覺得唔錯...連我呢個唔食薑既人都覺好味~

      刪除