2014年10月20日星期一

Waffle格仔餅



放學前三十分鐘預備粉漿,放學返嚟一路睇多拉A夢一路食格仔餅,再加杯慢磨果汁,完美下午茶。

25g牛油混合10g糖,慢慢加入一隻蛋,50g低筋麵粉,10g粟粉,半茶匙發粉。粉漿過篩,靜代三十分鐘。


 

呢個份量可以做到兩底,我的花形格仔餅機一底由五個心形組成,即係兩塊夾埋可以做到五份。車輋頭兩件係花生醬加煉奶和糖,粉漿糖少,所以另加糖也不會過 甜,十足香港街邊風味。之後再來一件nutella ,一件煉奶,而佢媽咪我就浄係分到一件。佢食緊最後一件時,我話太飽就唔好食啦,車輋竟然話:我好肚餓呀!如果你仲有,我都仲食得落!

食飽飽,努力做功課!

4 則留言:

  1. 食格仔餅要加糖先好食~~~! 我都好耐都冇食了,.......

    回覆刪除
  2. 部機喺意大利買?車輂真有口福

    回覆刪除
    回覆
    1. 一,兩年前喺意大利lidi超市買, 12.9€, 抵玩。

      刪除