2014年12月13日星期六

切麵機




最後都係決定油埋屋頂D木,所以又開多咗幾日工,而家隻手好痺痛,不過總算油到尾聲。下星期三師父再回來鋪地板,希望一切順利吧。師父話預計二十三號完 工,咁我就有一日時間清潔,二十五號聖誕家庭聚餐今年在我們家舉行!救命呀我諗都係要快D開始打掃樓下,如果唔係最後幾日又要煮又要執屋,我就會喊。

每年聖誕聚餐一定會有意大利南瓜雲吞,今年決定係奶奶整雲吞餡,皮喺鋪頭預訂(因為我未有信心整到perfect皮),而我哋負責包。

今年生日,其中兩份禮物就係整雲吞機同切麵機!





切麵機我已經同車輋玩過,可以切粗幼兩款,其實原理就好似碎紙機。

 
好忙呀,聖誕後我要冬眠!

麵條做法同餃子皮食譜一樣:
250g 低筋麵粉
100g 水
盬少許
搓成麵糰後靜待一小時,用壓麵機壓薄再切條

沒有留言:

發佈留言