2015年6月11日星期四

熱香餅 + 民宿



最近我哋多咗食brunch, 煎蛋、炒蛋、煙肉、多士、茄汁豆、waffle、牛角包、熱香餅、生果、芝士、yogurt等等,鍾意食乜就整乜。車輋就係煎煙肉同炒蛋專員,佢煎嘅煙肉,香脆得嚟又唔會太乾,啱晒爸爸口味。

上星期日嘅brunch, 我整咗熱香餅。呢個係我自己嘅食譜,口感同麥記嘅好似,不過係厚啲好味啲啦!由於我嘅熱香餅有加純乳酪,感覺更加健康。




三塊份量:
- 2.5 tbsp 自發粉
- 蛋一隻
- 2.5 tbsp 原味yogurt
- 1 tbsp 糖
- 少少油
平底易潔wok不用落油,直接落粉䊢,中慢火烘至表面有小孔(好似月球表面)然後才反面,切勿太心急。

可能因為米蘭Expo 嘅關係, 最近多咗朋友問我住宿問題。
我哋Brescia 屋企上層經過幾個月嘅裝修,暫時有兩間房可以做民宿(上層有獨立浴室),如果大家或有朋友唔介意坐45分鐘火車由Brescia 去米蘭,又或者去意大利北部旅行可以私訊給我安排一下,若然想食熱香餅都可以。

沒有留言:

發佈留言