2015年12月17日星期四

2015 聖誕曲奇




經過幾日嘅努力,終於有功課交💪🏻💪🏻💪🏻希望收到我依個雜錦曲奇嘅親朋戚友會鍾意啦。開頭我都好好心機數下有幾多塊曲奇,但係整整吓我就放棄咗😂總數應該大約有400。

今年我自問喺廚房比較懶,冇乜研究新菜式,一日食兩餐都係好求其,今年外食次數亦都比較多。


放假前最後一擊,做咗七款唔同口味嘅聖誕曲奇,當中亦有新食譜,當係補返數,下年要的起心肝努力啲,要煮多啲好味但又食唔肥嘅嘢先得💪🏻 今年年尾找數我係肥咗好幾kg, 平日我會減定肥返香港再食,但係今次真係無能為力,希望香港唔好太熱,可以着件外套遮吓🙈,車輋話:我哋喺飛機先減肥啦,橫掂飛機啲嘢我都唔會食好多😆😂😂😂!好,一於咁話!




沒有留言:

發佈留言