2015年12月11日星期五

廚房新成員(下)


呢個新成員嚟咗我屋企啱啱一個月,好幫得手。
開頭有啲擔心30 cm會唔會太大,不過煮肉連蔬菜一㷛過剛剛好。我就用過佢來整南瓜雞髀,芝士豬扒茄子,排骨菜㷛,蜆肉意粉......等等。

 




除咗依個30 cm新成員之外,還有一個暫托管的20 cm😄。呢個20 cm係我買來送俾媽咪嘅,如果我一早話買個㷛俾佢,佢一定反對,咁我當然係先斬後奏。不過收到貨之後都喺電話忍唔住講咗。我都預咗有說話聽,不過隔住個電話好快可以扯開話題😂



我未講之前問車輋我講唔講好,講出嚟婆婆實鬧,唔講忍一個月我又辛苦。
車輋:我嘅意見就係:你自己諗!因為嗰個係你媽咪!一係你話你買咗太多兜,唔想要,問佢可唔可以要咗佢。😆😂😂😂兜?!!!
咁我就話我用下先俾佢,咁就當係二手😅,加上價錢實在太吸引唔買對唔住自己!我都係第一次用黑色塗層,好在開鑊都唔係好難。

2 則留言:

  1. 返工時廚房不是我掌廚, 不能用這些重到死o既煲煲鑊鑊...我都好喜歡呢種淺鍋, 不過我係staub的fans!哈哈哈!因為LC貴到殺死人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港LC貴得太誇張,人哋話amazon.it連shipping 都平過香港開倉!終於覺得住呢度有少少好處。

      刪除