2016年11月11日星期五

生日蛋糕





一向生日蛋糕都係買嘅,不過今年好想完成一個想試做好耐嘅蛋糕,所以我就叫車輋同我合作,我預備好材料,佢做後期製作,咁就唔係自己整蛋糕俾自己啦。

呢個講咗好幾年想試整嘅,就係雙色格仔蛋糕,做法當然係上網學啦😊。我先預備好兩個海綿蛋糕(每個橫切成兩片),栗子蓉同馬卡龍,車輋就會負責比較technical 嘅部份。



首先佢要喺紙畫出一個16cm圓形(第一次用圓規呢😄),之後要自己計數,平均畫多再個圓形喺中間。小心剪出後再喺兩個蛋糕上界出同樣剪裁,再兩隻色交义組合。

 


車輋再負責打cream mix栗蓉(咁當然係用機打),上栗子cream部份我哋兩個合作完成。


因為怕D macaron 會淋,所以我叫佢lunch回家先做裝飾。咁佢就自己喺廚房閂埋門整,士多啤梨自己切,macaron自己加filling, 整好放回雪櫃。到拎出嚟嘅時候,我真係嘩嘩聲,我都冇整得咁靚😍



由於呢個蛋糕係第一次做,所以好期待切開裏面點,結果好成功,大家都好開心😊有D快樂係用錢買唔到的!



沒有留言:

發佈留言