2016年11月30日星期三

义燒酥




整咗D义燒酥,應朋友要求,再記錄多一次食譜。


喺呢度义燒當然也要自己整,不過因為中超有李錦記义燒醬,所以自製义燒冇難度。我會用排骨比較多肉嗰一節(有軟骨嗰節)加义燒醬醃一日(唔趕時間會醃兩日),之後入焗爐。超簡單的,只是有時超市义燒醬會斷貨。



個酥好唔好味,我覺得個皮好有決定性,二十五件份量:
300g 低筋麵粉混合90g牛油,70g 豬油,60g糖,然後慢慢加入30g 水,雪入冰格三十分鐘,取出壓平,焗前掃蛋液,就係咁簡單。我通常都唔想自己咁辛苦(雖然其實我用kitchen machine mix, 一D都唔辛苦😅),會早一日做定皮放入雪櫃,第二日先包。



至於义燒酥個餡,都係蠔油,糖,胡椒粉,麻油調味同洋蔥一齊炒,最後加個粟粉水。



好多人一聽到豬油就好驚,其實我覺得豬油並不是咁可怕,你上網一查,會發現到棕櫚油(palm oil/ oilo di palma)仲衰過豬油!而好多餅乾零食,包括俾BB食嘅餅都有用棕櫊油,亦即係你一日裏面都食唔少。而豬油,久唔久一次,我覺得未嘗不可。
我哋屋企大約一年多前開始唔買有棕櫚油成份嘅食物(除咗喺香港...),今年開始發現,有些原本有用棕櫊油嘅餅乾都改用了其他油,並且會在包裝上強調自己係冇用棕櫚油。看來我哋嘅罷買都是值得的。我而家仲等緊英國麥維他消化餅,希望佢哋都快D改用其他油。

沒有留言:

發佈留言