2013年10月10日星期四

迷你班蘭瑞士卷

上次個完美戚風蛋糕被我同車輋裝飾後變成Dandan的生日蛋糕。


車輋話想我做多個帶返學校做茶點,我就話有cream好難帶,提議不如做個瑞士卷啲cream 包喺裏面。



因為裝飾剩番嘅cream 唔多,所以我只係做咗一個迷你瑞士卷,其餘材料多做一個戚風。


真係好迷你,只係切到三舊


食譜同上次一樣

4 則留言:

  1. 食完一定好滿足呀!!!! 我喜歡多CREAM!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前喺香港時最鍾意italian tornato的士多啤梨cream cake, 都係因為鍾意D cream!

      刪除
    2. 佢D cake都唔架, 最鍾意有SET, 不過好耐都冇去了~~~~

      刪除
    3. 不過越嚟越貴。好多年前有buffet㗎!

      刪除