2013年10月6日星期日

完美的戚風蛋糕

唔係幾好意思自己讚自己,不過我終於做到一個我覺得完美的戚風蛋糕!冇收腰,90度直角,好感動呀!




今次之所以成功,係因為我喺其他blogger度學咗一個我一直都無留意而又係一個成功關鍵的step。

首先模具千萬不要掃油,然後是出爐後倒轉放至完全放涼才可以離模。所以不能用non-stick模具,如果唔係一倒轉放便自動離模。






今次呢個係四蛋白三蛋黃的班蘭戚風,
1)三個蛋黃混合23g 糖,40g olive oil, 3g班蘭香油,60g奶,80g麵粉。
2)四個蛋白和47g糖打起。
3)先將三份一已打起蛋白混合麵糊,然後再混合其餘的
160度焗30分鐘

另外,今天十月六日我在意大利第一次返華人教會,這教會離家只是五分鐘內的步行路程,雖然是說國語,他們祈禱時我不太聽懂,但講道時都可以明白,感覺良好。

6 則留言:

  1. 真係好靚喎...
    可能遲點可以係教會搞個廣東話小組...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天教會只有約三十多人,如果有一個會講廣東話都好了,不過D人都幾nice.

      刪除
  2. 整得咁靚,梗係要讚下自己啦!讚!

    回覆刪除