2013年10月3日星期四

秋收

自從去年搬了新屋,我哋有一個小小的花園,可以學人種下嘢,除咗意大利的蔬菜,幾個月前我仲上網買咗一啲通菜和韭菜的種子,今日就同大家分享一吓我哋嘅收成。

意大利又肥又矮的矮瓜!已經食咗三個,又見到一個BB瓜生長中。





辣椒

蘿蔔好多時拔了出來先知未夠大

韭菜,用了來做雲吞和薄撐


通菜,到現時為止,收咗兩次
椒絲腐乳通菜!種得成很感動呢!



唔同種類的番茄
夏天時有很多收成,多到要分D俾爺爺嫲嫲同樓下個太太食。


另外仲有冇影相的紫洋蔥。

雖然搬咗嚟差不多年半,不過其實我哋仲有樓上一層未裝修好,7,8月時有裝修工人開工做了基本的,現在到我同Marco努力中,睇嚟仲有排整。

11 則留言:

  1. 韭菜呀~~~又可以煎蛋~又可以整餃子....好好味呢...
    樓上果層原本要黎做咩架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓上個層原本係一個同樓下一樣大嘅閣樓,我哋將樓底降低左, 變成可以住,不過一直都無跟進,所以只是一個乜都未有既空間。

      刪除
  2. 嘩!好開心喎!可以種到自己D '家鄉'野...

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得冇錯呀!我係個台灣網站訂種子,買咗四樣,連郵費都係幾歐元!

      刪除
  3. do you mind to share the website for buying the seeds of chinese veggies? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. I need to find, get back to you soon!

      刪除
    2. http://bid.apnec.com/zen-cart/
      This is where i ordered the seeds, a Taiwan site.

      刪除
  4. 嘩!大豐收呀!睇下都開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最開心係可以食到通菜!

      刪除
  5. 好正呀!!! 可以自己種吓嘢!!! 好叻呀你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我老公種㗎,我只係負責煮嚟食!

      刪除