2013年11月13日星期三

慶生2013

由星期六晚到星期一晚,一共五餐都唔駛我煮,簡直係生日放大假,long birthday weekend!

星期六晚係屋企附近食咗pizza,星期日marco話同我哋去米蘭有特別節目。咁先喺途中一個mall shopping 兼食lunch。




最愛嘅公司三文治,大大份超滿足。

原來個surprise係Disney on ice。仲買倒第11行11號位!

由於星期日係10號,有藉口雙重慶祝,去左食海鮮。









星期一生日正日就叫左壽司delivery 午餐。



食完壽司就切蛋糕。



之後兩點車輋再返學,marco就話有個地方要帶我去。
當時我淨係得電話同鎖匙,又唔駛揸車都唔知去邊!行唔夠一分鐘去到一個地方,店裏面果個女仔好似等緊我咁,原來marco一早book左一個body treatment, spa&massage! 真係估佢唔到!就係咁,放低左我自己就喺嗰度一個半鐘頭!

車輋放學返來,係佢房party。一開房門,嘩!好多氫氣球啊!佢地竟然連氫氣都買左一罐自己泵氣球!雖然已經三十幾歲人,不過一樣好興奮。車輋仲安排咗兩個簡單魔術,第一個係
喺生日帽度變咗條羽毛出來,之後又係個話冇嘢嘅櫃度變咗D party吹BB。我問佢可唔可以送咗條羽毛俾我,佢話唔得,因為佢得一條😂。

由於marco五點到八點要返學,加上前一日已經食咗大餐,所以晚餐我決定去試屋企附近新開嘅steak house,主要係想食佢哋嘅美式蛋糕。




一連幾日嘅大吃大喝後,我真係要開始食得清淡D,始終年紀大,唔顧自己都要顧下身邊嘅人,我決定今年生日開始,放棄我最愛嘅雞皮!(雞翼除外,又或者返香港有例外😜)每朝早餐我食一個生果,今年目標係食多啲生果同菜,食少啲肥膩野。

4 則留言: