2013年11月6日星期三

飯糰


喺網上面見到好多媽媽都會做D可愛飯糰俾小朋友pack lunch。市面上亦有很多非常可愛的輔助工具。



車輋學校只可以選擇學校訂飯或回家吃飯,無得帶午餐,只可以帶少少茶點小息食。
今日Marco返唔到嚟食lunch,我比較得閒,於是做了些可愛飯團比車輋一個驚喜。佢返嚟見到真係"嘩"咗一聲!

其實我呢D只係BB level飯糰,網上高手多的是。不過能夠氹到個仔開心食,已經算成功啦。

食到最後一隻貓,我偷望車輋,見佢拎起,望住幾秒,又放返低,佢話:"我都係唔食嘞,咁可愛,我想留返!"咁我就話,"不如你影張相,之後咪可以食囉"

車輋入咗房拎佢部電話(係我哋的舊電話,俾佢當遊戲機和相機的),佢一時搵唔到部電話,竟然同我講.......:" 媽咪, 你試吓打俾我啦!"我係廚房真係忍唔住笑,亞仔,你幾多號電話呀??

車輋搵番部電話後仲同我講個screen有個電話icon喎!
係就係不過冇sim card呢!

影完相終於可以食埋最後一舊,佢放左落口之後竟然冚住隻眼!好似覺得好對唔住隻貓咁,實在太可愛了!


2 則留言:

  1. 車輋好可愛呀~~~為人父母就係最想子女開開心心~
    個飯糰好似有少少淡橙色???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,最重要係開開心心,食得瞓得。
      飯糰我撈咗日本飯素。

      刪除