2013年11月11日星期一

芝麻街曲奇

今年暑假喺香港買嘅新曲奇模, 上海街買hk$30都唔洗,非常平!




每次整印模曲奇,我都會諗返起06年12月23號。當時返咗香港仲有兩日返返意大利,臨走前諗住做多一次曲奇比屋企人。咁啱就係嗰日發現有咗車輋!媽咪同22都唔俾我整曲奇,我淨係坐埋一邊睇佢哋兩個一齊攪,一齊壓,情景仍然記憶猶新。




好多謝天父比我有車輋,如果唔係,可能唔會有機會或者藉口買咁多可愛造型!



六年前嘅今日,我生日,BB車輋連續訓左好幾個鐘,天光先叫我(只此一日,直到三歳!)
五年前嘅今日,車輋第一次行,一份好驚喜嘅生日禮物!
今日,佢寫左邀請咭,約我哋四點十分去佢間房開party,呢個仔真係好sweet!佢已經係我最好的禮物。

約四十塊芝士曲奇用料:

牛油 100g
糖 65-80g 
蛋黃 1隻
麵粉 200g 
芝士粉50g





4 則留言:

  1. Happy Birthday! Waiting for your sharing about your birthday party!
    Italian families are mostly Catholics and have big families. You plan on more children? :)

    回覆刪除
  2. Thank you Mrs. Tin Tin.
    For us, only have cece is enough la. Too old for have more kids.

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀~~~祝你一家開開心心~~~
    車輋真係好SWEET~~~~~ 點解係4.10既??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!
      因為佢放學放4點,所以邀請咭寫咗16:10.

      刪除