2014年3月10日星期一

炆五香牛肚(威尼斯嘉年華)



金錢肚(有一格格的)唔係成日買到原個冇切碎,所以通常超巿見到我都會買定放冰格,幾時都可以食。以前dandan耐不耐過嚟食lunch, 隨時加餸又得。不過而家dandan搬咗返香港,我都差唔多半年無煮。




超市買的牛肚已經好亁淨,咁樣放好似上court 假髮😂。令我諗起星期一(3/3)去威尼斯所見的古代人!嘉年華係復活節前四十日,每年嘉年華其間威尼斯都好鬧,好似一個大型cosplay party。車輋小學星期一,二都有假放,連放四日好開心,又唔洗幫佢諗造型返學(幼稚園冇假放又要扮嘢)。所以我決定自己帶佢坐火車去威尼斯睇人扮嘢,同Verona 朋友檸檬羊講開,佢都有興趣,咁我哋就一齊旅行去!多得羊相伴,我先可以咁盡情影相。

呢個一年一度盛事,滿足到攝影愛好者之餘亦滿足到做model的滿足感。即使唔係靚仔靚女(其實好多都係上咗年紀的),悉心打扮,加埋面具後,個個都變成super star!

不過有唔少真係本身靚仔嘅,我都被其中一個電咗一電!我一舉機,佢即刻停低擺個chok pose!


我哋當日仲見到船長"林子祥"


高貴"羅蘭姐"


仲有"四哥"

我真係好欣賞佢哋咁有heart, 好多detail位都做到足。今次其實係我第三次去,之前分別2005/2010去過,不過今次影得最開心,連車輋都影咗over 200張!

7 則留言:

  1. 果位靚仔真係chok到爆......放哂電.....
    我想問下呢...靚仔個頭後, 整住幾支東東....係???
    佢地一身打扮一D都唔HEA, 好靚~~~

    回覆刪除
  2. 我當時已經電暈咗,我都唔知佢插咗D咩喺頭。

    回覆刪除
  3. 話時話...金錢肚呢樣野...我係hk都無整過喎!連去茶樓都無點來吃...

    見到靚仔有冇流口水....^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你會唔會食牛肚河?定係其實你唔食內臟?
      冇流囗水,因為暈咗,哈哈。

      刪除
  4. 我有食牛肚河,但又無諗過要整,呵呵!可能我見到d 急凍牛肚唔係幾開胃....有時街市凍肉舖賣個d 牛肚都幾嚇人!

    回覆刪除
    回覆
    1. Icic, 不過香港想食話咁易,都唔洗自己整啦。

      刪除