2014年3月21日星期五

草莓栗子杯


在意大利三月十九日是聖約瑟日,約瑟是耶穌地上的父親,所以呢一日係意大利嘅父親節。

同車輋合作做咗草莓栗子杯作為父親節的驚喜甜品。




首先用我平時雪櫃存貨的曲奇皮焗曲奇杯。我因為沒有焗撻專用的"石仔",為免焗的過程變形,我在杯中間放了些麵包撐住個形(我哋屋企仲有聖誕麵包panettone,所以就切咗一啲去頂住),最後幾分鐘去掉麵包,確保中間同樣金黃鬆脆。(後來kate教我用豆都得,下次會用黃豆,中間放焗爐紙)



曲奇杯仍然微暖的時候,抹上一層nutella。我覺得用黑朱古力應該更加好味,不過nutella就方便好多又唔怕車輋話苦。然後放入雪櫃備用。


栗蓉因為預備時間較多,所以我之前一日已經預備好。
我用的是超級市場真空包裝已去皮去衣的熟栗子。雖然
應該已經熟,不過我仍然會用水煲滾多一會,這樣比較軟身,較容易弄成栗蓉。煮好栗子後,加入糖粉一同搓,糖粉份量是栗子的四份一。然後隔篩成栗蓉。

想Creamy D,我會再加入打起的甜忌廉,然後用九孔唧咀唧出栗蓉。



雖然意大利的父親節是在聖約瑟日,不過母親節卻和大部份國家一樣是五月的第二個星期日。

5 則留言:

  1. 個甜品好吸引呀!~~~~我都覺加左cream好味~~~
    加左nutella就好味加好味......我以前好鍾意烘多士加多多既nutella做早餐......溶溶地.....好好味!~

    回覆刪除
  2. 如放黃豆, 焗完就沒有用的了!

    回覆刪除
  3. 我...其實好懶焗撻...我驚我放到d 豆長霉菌都未到下次用...哈哈哈!不過...我通常用d...買了發現唔起沙o既紅豆頂檔...我...甚至試過放另一個焗模上去頂住就算...嘩哈哈哈哈!

    回覆刪除