2014年3月18日星期二

Good morning with 四青汁

比起一般的五青汁我呢個少了苦瓜。
用了兩支芹菜,四份一條青瓜,三份一個青椒,一個青蘋果,磨出一杯約500ml的四青汁。




四青汁比我想像中好飲,慢磨果汁機汁同榨分得好好,好似飲緊有味嘅水。飲料直接到血管,對降膽固醇和高血壓都有幫助。

仲有三日正式踏入春天,送上意大利春天嘅美景!





5 則留言:

  1. 生果唔可以太多呢, 因為生果都有果糖, 一日攝取太多都係唔好~~~
    D花好靚呀~~~係櫻花??

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以飲蔬菜汁最好。
      D花我都唔肯定係咩花,不過真係好靚。

      刪除
  2. 不過你的體質是寒底還是熱底? 我表姐, 有段時間長期飲呢D...結果, 佢虛到不得了,我地出晒汗, 佢仲著緊冷衫外套, 睇了好幾年中醫先似番個人, 中醫話女人體質多數都虛, 仲飲埋呢d 咁寒涼o既野 (一來係室溫唔係暖o既, 二來好多蔬菜都係寒涼)...虛上加虛喎!參考下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我就冇睇過中醫,不過聽朋友話熱底人食熱嘢唔食得快,我就係食唔倒好熱嘅嘢,所以我估我熱底,你知唔知點分?

      刪除
    2. Just checking in internet, i think i am this one, haha
      (暴)躁底
      此類人最多,特徵是性格急燥,容易發脾氣或鬱鬱不歡。手足冷但身體其他部位熱,自覺容易熱氣,而身體並不強壯,心煩失眠潮熱等類似更年期的症狀亦容易提早出現。

      由於個性和壓力的問題,引至肝氣鬱結,氣血不暢,寒熱不受。預防病情進一步加深的方法是凡事看開,少發脾氣,但江山易改,品性難移,躁底的人即使沒事忙。也會無端躁底,此時只好多做伸展活動和深呼吸,令氣血較為和順。

      不過都多謝提醒。

      刪除