2014年5月18日星期日

Doraemon Sushi

尋晩行超市,比我執到幾盒半價魚!仲要係新鮮唔係到期嘅,真係好彩!本來只係見到兩盒半價吞拿魚和三色魚生,後來差唔多走,我再去魚檔睇下有冇多啲擺出來,又比我執多兩盒半價馬界休同帶子。一共平咗成十多歐,師奶仔開心。






今日6歲又9個月大的車輋個肚有D唔舒服,Marco話淨係俾白飯佢。咁我就整咗個多拉A夢氹下佢,即刻開心晒。





由煮飯切魚開始,呢餐用咗我兩個幾鐘,食就食咗二十分鐘!所以話,出街食壽司貴係有道理的。

4 則留言:

  1. 有時出街食都好, 因為唔使搞完一大輪仲要洗碗.......

    回覆刪除
  2. sushi....係我唔會掂o既範圍,我支壽司醋係用來...醃'拍青瓜'o架...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你怕一掂咗,D女成曰叫你整呀?

      刪除