2014年5月5日星期一

腸粉 & more......




腸粉做法唔係難,不過因為一次蒸一塊,所以需要一定時間,好多時蒸到尾聲,都有倒咗D粉漿落廁所嘅衝動!(事實我真係曾經試過😅)下次再整都係唔好用哂成包粉。


其本份量比例是:
粘米粉 150g
水 450g (粉的三倍)
粟粉 1tbsp
澄麵 1 tbsp
油 1 tbsp

呢個基本份量大約可以做五條,而我今次用晒成包400g粉,整咗兩三個鐘!




所有材料混合後靜待四小時以上(這是我多年前在bonbon kitchen 食譜教的,不過今次我只等了一小時也沒出問題),平碟掃少許油,加一層薄粉䊢,中大火蒸。至於如何弄得薄,用幾多粉就要自己試。

有食譜教用微波爐,聽落好似好易,不過我就唔成功。叮到部份龜裂都仲未熟,所以都係明火蒸比較易控制。

整嘅過程,有些太厚不好捲的,我切了條,變成河粉!





即刻醃D排骨放過夜,加芽菜,青椒,䜴椒炒河完成!






4 則留言:

  1. 可以搖身一變成為河粉~正~ 唔浪費~
    個河粉都好似炒得幾乾身喎..~一定好好味呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係鍾意濕炒河多啲。
      下次想食河粉都可以用呢個方法解決。

      刪除
  2. 好耐以前我都有整過但係用microwave

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果微波爐成功應該快好多,不過我就失敗。

      刪除