2015年4月11日星期六

朱古力魔法蛋糕



呢個蛋糕之所以名為魔法蛋糕,係因為只需要焗一次就能夠出到三層不同texture。不過我呢個並不是太理想,中間那層跟據原食譜是應該比較creamy的。


由於是第一次做,加上是marco的生日蛋糕,所以我選擇了做朱古力味,始終朱古力蛋糕衰極都應該不會太差。不過我真係好大膽,用生日蛋糕來"教飛"。
蛋糕用低火焗約五十分鐘,之後要再雪三小時才完成。我用了正方形焗模,為咗靚D,我切了邊,但其實切嘅時候又擔心如果中層太creamy會流出來,但是我又心急想知裏面係點,
最後由於冇預計的creamy, 所以我整了個sure win朱古力mousse補夠,總算有功課交。
食譜是出自「神奇魔法蛋糕」一書,而我是跟米桶的轉載做的。(http://mitongwu.com/2015/04/08/柳橙巧克力肉桂魔法蛋糕/#more-2139)
150g糖和4個蛋黃打至淡黃色,加入125g牛油溶液,4tbsp 橙汁 (不過因為我冇落橙皮,所以最後感覺不到橙味),115g麵粉,40g可可粉。全部混合好後,再分次加入500g鲜奶。由於材料份量很多,所以我全程用 kitchen machine幫手,唔怕攪到周圍係。


之後再用另一food processor 幫忙打起4隻蛋白,再加入朱古力mixture, 150度焗約五十分鐘,放涼再雪凍三小時便可。

朱古力mousse做法:
-50g dark chocolate 加25g牛油叮溶,加蛋黃一隻
- 7.5g糖和蛋白一隻打起,混合朱古力漿,雪三十分鐘

沒有留言:

發佈留言