2015年4月28日星期二

煎蘿蔔餅


今朝好勤力,三個半小時喺廚房度整左七八樣嘢:蘿蔔糕、煎蘿蔔餅、預備好晚餐漢堡扒(加用來同肉一齊食的芫茜醬)、唔知幾時食不過整定嘅黑木耳榨菜蒸豬肉 (因為怕啲豬肉變壞,快啲整左佢先)、Marco同車輋牛肝菌意大利燴飯午餐(Risotto ai porcini), 每人一杯慢磨果汁,仲煲咗蘋果杞子水!一路整仲同媽咪傾左45分鐘電話,好productive的一個早上。

前幾日喺對面mini supermarket見到有靚白蘿蔔,忍唔住買咗一條,但係唔想整個大蘿蔔糕自己食晒,所以用咗一部份嚟整蘿蔔煎餅。

蘿蔔刨皮後磅重,用300g做蘿蔔糕,淨約260g用來煎蘿蔔餅。食譜參考jacky囍宴(http://xiyanjacky.blogspot.it/2012/01/blog-post_21.html?m=1),由於原食譜冇註明蘿蔔嘅重量,我今次260g蘿蔔,就用了300g上湯去煮,粉類就用了食譜嘅三分一,即係166g糯米粉,66g粘米粉。


蘿蔔煮熟後放涼,加入餡料,我用了冬菇蝦米臘腸及大量的芫茜,胡椒粉鹽調味,混合好後煎至金黃香脆。


我今日呢個份量煎到十五塊,如果將來再做我會減少糯米粉份量,可以更加脆口。

沒有留言:

發佈留言