2015年9月2日星期三

牛宴


首先祝各位同學新學年開開心心,有愉快的校園生活,加油💪🏻!車輋今年九月十四號先開學,仲可以hea多兩星期😆。佢六月頭已經放暑假,三個月暑假,有如香港大學生活😅。今朝同佢去參加免費網球課程(共四日,每次個半鐘),所以我又可以偷到少少時間update下。
同11一家在羅馬分別後,我們一家開車到了我期待已久的意大利天空之城(civita di bagnoregio),喺附近留咗一晚,8月19號便回程。




之前兩篇已經介紹過佛羅倫斯一帶出名食牛扒,不過我哋唔會再入市中心,所以marco另覓地點。雖然佛羅倫斯出名1kg牛扒,不過我覺得不是每一間餐廳都 燒得香口,我同11一家有晚隨便入了一間餐廳,結果同之前去的zaza差天共地,所以要去食牛扒,還是要上網先做功課,不要浪費quota。



Marco揀的是一間老字號OFFICINA DELLA BISTECCA (Antica macelleria cecchini)一到步時,我以爲只是一個賣牛肉的地方,原來內有乾坤! 牛宴每位50€,小朋友就有10€牛漢堡餐。呢個牛宴真的令我們大開眼界,加上我們正好坐在師父前面,望住各式牛排烤切,由tartar開始,食咗好幾款 牛扒,除了肉外,店家亦為大家預備一大盤蔬菜平衡一下,我們飽到晩餐也不用吃,絕對值回票價。
有幾好味,大家睇相感受一下吧,我字窮😂









地址: via xx luglio, II Panzano in Chianti (Fi)
http://www.dariocecchini.com/home/officina-della-bistecca/

沒有留言:

發佈留言