2015年9月25日星期五

懶人回來了


一次過POST返由四月到九月的blog!
自從開咗FB PAGE,加上呢度又好似冇乜人嚟,我都懶update, 不過又諗,為咗方便自己搵舊食譜,都係唔好放棄呢度。所以仍然會不定時update,一次update好多個post嗰種!

3 則留言:

  1. 我都有來8下o既...不過自從我無返工...我都無乜機會時間寫blog...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度分分鐘得返我同你!真係有啲懷念以前寫blog全盛時期。

      刪除
  2. 以前無細路就多時間o者...現在大家都咁多老闆要招呼...寫blog都行埋一邊了...哈哈哈!

    回覆刪除