2015年11月16日星期一

廚房新成員(上)


我家廚房最近添加了兩名成員,首先介紹的是Le creuset Mixing Bowl (2L)。
我一直好克制自己冇收藏LC 陶瓷餐具,家中的mini cocotte 都是幾年前用超級市場積分換的。今次呢個mixing bowl應該是我第一個要求買的LC 陶瓷系列。
開頭有啲擔心會唔會太重,2L又唔知夠唔夠大做要打起蛋白嘅蛋糕,不過經過兩次測試,結果令我很滿意,它將會是我做西點的新拍檔。
 
比我想像中還要大



 一收到忍不住立即做了最簡單的香蕉蛋糕去測試一下

 
唯一挑剔的地方是有個手柄凹位



 
四隻打起蛋白也容得下👍🏻


 
一次過做兩個口味迷你卷蛋


 
只是簡單加jam 便是車輋帶回學校的茶點



2 則留言:

  1. 唔重咩?我返工對得電腦太多已經有肩周炎, 左手不能拿著重物了!所以我絕對不能買這些stoneware!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都以為會好重,不過單手拎住倒,叧一手用膠刮都ok喎。

      刪除