2016年2月18日星期四

猴年新年團拜(完):甜品時間

  雖然午餐好豐富,但係甜品仍是不能缺少的。老公們食完pizza返嚟,飲吓紅酒食吓芝士,就到咗大家一齊嘅甜品時間。



 由於gathering呢一日咁啱係情人節,於是有人提議要心形蛋糕,所以就做了一個心形栗子忌廉蛋糕(好友限定版😆)。


 栗子蛋糕(by Grace)

 檸檬撻(by Kate)


其實我不擅長抹cream,所以蛋糕最後仍然看得出是一個心形,我都已經感到安慰😅😅😅。我仲記得細個我不太喜歡栗子蛋糕的,不過嚟咗意大利之後, 發覺老公同唔少朋友都喜歡栗子蛋糕。喺意大利很少有我哋香港食慣的鮮忌廉蛋糕,所以我就開始自己整,它對我來說,除了好味之外,亦有著港式風味。雖然製作 過程不是一個上午可以完成的小兒科,但見到家人朋友們食得開心也是值得的。


今次呢個蛋糕有三層海綿蛋糕,用了6隻蛋白,5隻蛋黃份量。




而栗子忌廉就有500g栗子,140g糖粉,加400ml甜忌廉,另外200ml甜忌廉最外圍用(最後冇用哂全部cream, 我俾車輋用唧袋在多出來的海綿蛋糕上玩唧花)。

至於蛋糕裝飾,豪無美術天份的我開頭打算用士多啤梨切片去裝飾,不過切完之後,我發覺蛋糕因為不是一般的圓形,我跟本不知從哪裏入手放士多啤梨片😆😅羊起初仲建議我將士多啤梨切成玫瑰花形,仲揾埋YouTube 俾我睇,睇落就唔難,不過我切完之後覺得比較似中式伴碟,自己都不能接受,所以最後還是放棄了,將切咗嘅士多啤梨放碟邊,再刨些朱古力碎放面算了。

除了我的栗子蛋糕,Kate亦即場焗了一個檸檬撻,我哋仲開咗支moscato 高興一下。
雖然預備呢次gathering確實有些攰,不過我還是為到能夠喺呢度有一班香港朋友一齊過節而感恩,辛苦也是值得的。祝願大家每日都過得開開心心,家家平安幸福。

沒有留言:

發佈留言