2016年2月23日星期二

梅菜蒸鲤魚Carpa


(內有血鯹劏魚圖,慎入)


原來一條魚可以令我開心成日,車輋都話係天父俾我買到條魚可以開心D。
話說我每次返香港都要求食好多餐蒸魚腩,因為呢度冇得食。聖誕節時,Marco同我哋一齊返香港,見我食得咁開心,於是我們開始研究魚的品種。我 Google 鯇魚,英文名grass crap,Marco話意大利有,意文名Carpa。檸檬羊都話見過,不過係鲤魚。我再Google 鯉魚,英文名crap,咁我覺得佢哋就算唔一樣都應該係親戚啦。

我就從來沒有在超市見過,心想可能只有魚檔才有機會有售。直到今日,我去了屋企附近一間超市super dì(並不是平日去開較大的esselunga), 竟然俾我見到有4條鯉魚放喺雪上面,頓時雙眼發光我價錢都不用看便叫賣魚勝給我一條!其中一條鰓同尾仲郁緊,賣魚勝仲問我俾條仲生嘅我好唔好😆佢見我猶豫,就揀咗另外一條俾我(其實我真係驚一陣切佢仲郁😅), 重1.6kg, 13€。我請賣魚勝幫我打鱗。


返到屋企即時打俾媽咪(出門前本來已通電話),報告一下我買咗成條鯉魚返屋企,再取經要如何處埋。



之後我先發覺原來條魚係未劏的,即刻有D緊張😱我咁大個人第一次劏魚(好細條嗰D唔計啦)!我當然不似魚檔的手起刀落,我主要是用剪刀。
雖然過程有些血鯹,不過當我見到魚鰾時實在太興奮(我最鍾意魚卜,喺香港如果好彩見到成pack魚鰾我一定會買的)。我又打俾媽咪問下佢對魚內臟的意見😅不過媽咪建議我只留魚鰾,怕魚春污穢。


劏好之後,即刻用鹽,胡椒粉醃一下,加油,用梅菜薑大蔥蒸咗半邊魚腩加兩個魚鮫,蒸熟後加䜴油。其餘部份煎過後入冰箱待用。


呢餐午餐食得好感動,好有香港風味。我同Marco講,點解我要過咗咁多年先知呢度有呢D魚賣㗎!之後我就話,我開始擔心之後買唔到😆 Marco即刻同車輋講,女人就係咁,上一分鐘仲好興奮,下一秒又揾嘢擔心😂😂😂!

 

3 則留言:

  1. 其實仲有下一句,佢吋我話呢條一定係全球最後一條😓

    回覆刪除
  2. 唉,嗰間超市無啦啦閉門大吉咗😭😭😭

    回覆刪除