2016年2月10日星期三

猴年大年初三: 蒸糕day ......加......結婚十三週年


為咗初七團拜,昨天再整了二百多粒笑口棗,今日就用咗全日時間一日過整好年糕,馬蹄糕和蘿蔔糕。祝願大家全年笑口常開,goal goal goal💪🏻💪🏻💪🏻 (高高高....三高就唔係咁好....不過都可以代表高興,高分,快高長大!)🎉🎉🎉😁😁😁

 

我最期待係馬蹄糕,因為少食,記得上年唔夠馬蹄,所以整得好少。今年見到中超有罐頭清水馬蹄,買嚟試吓,有驚喜,我覺得比之前買到急凍的更好。




因為唔想留,我重手用哂成罐,用了300g馬蹄粉做了一個22cm㷛份量。開頭我係打算原㷛煮熟,不過因為怕唔知煮到幾時先至得,所以我煮到约七,八成熟時,放入糕盤蒸十五分鐘。
我的做法是:
1) 300g馬蹄粉加600g水
2)450g糖加600g水煮熔,我用了250g冰片糖加200黃糖,其實用其他糖都應該得,不過媽咪話馬蹄粉來身灰色,用片糖可以令到D色好D。
3)將20%馬蹄粉水和馬蹄碎加入糖水,煮至杰杰哋,熄火,加入其餘馬蹄粉水,混和好,蒸大約二十分鐘。媽咪話佢唔蒸,淨係不停慢火煮到透明,其間要不停攪。
如果用蒸的話,蒸之前要確保夠杰身,馬蹄才會分佈得平均。
由於我冇蒸爐,每次只可以蒸兩底,到全部完成已是晚上七點多。好在今晚出去食飯慶祝結婚十三週年紀念,唔洗煮飯😄



週年晩餐又係去nineteen。我哋懶搵新餐廳,又必定滿意之選。 


返屋企仲同車輋一齊睇當年結婚嘅video! 我哋對上一次睇係十一年前,結婚兩週年,亦即是車輋是第一次睇。
Marco話見到anna bb (我姪女)當年咁細個,而家咁大個就覺得不經不覺地過咗好多年。重溫video令我百感交集,多謝當年每一個出席我哋婚禮的親朋戚友,能夠得到大家的愛錫,我覺得很幸福,愛你們

沒有留言:

發佈留言