2017年3月31日星期五

班蘭蛋糕2.0版


早排整咗一次班蘭蛋糕(....係呀栗子蛋糕仲未還嘅時候又整第二次班蘭蛋糕),上次膽粗粗俾咗新加坡朋友試食,得到好多寶貴嘅意見,仲有一個新加坡blogger(http://kitchentigress.blogspot.it/?m=1)嘅食譜,真係大收穫!

前日去中國超級市場,買咗新鮮班蘭葉,於是我尋日好認真跟住食譜去做,煮嘢食真係學海無涯。


新食譜同我平時嘅做法最大唔同係用咗椰奶,焗嘅時候比我之前高溫同埋時間長,呢點正好解決到我之前個面太濕嘅問題。

今次冇用慢磨機去壓班蘭葉,跟食譜剪碎班蘭葉加椰漿,用神仙棒去打茸再壓汁。因為唔想開一罐椰漿跟住又唔知點處置,所以第一次試買椰粉開水變椰漿,都幾方便,用幾多開幾多👍🏻
不過由於chiffon cake實在太易入口,整好未夠一日,已經食咗三份二,我仲有10個星期返香港,我諗我唔可以再整,如果唔係之前減嗰啲都前功盡廢😆
7吋班蘭蛋糕:
-蛋黃60g mix with 25g 黃糖,50g 粟米油,加班蘭椰汁65g (用大約100g班蘭葉+75g椰漿打茸壓汁,不過我壓完之後唔夠65g所以我再加左牛奶同埋少少椰子香油),80g 低筋麵粉,1/8 tsp發粉,1/4 tsp 鹽
-蛋白150g 加60g 黃糖打起,然之後分三次伴入粉漿
180度先焗20分鐘,喺上層蓋上焗盤,再焗多20分鐘,倒扣至完全冷卻才脫模。

沒有留言:

發佈留言