2017年3月28日星期二

栗蓉大判燒


夏令時間星期日開始左,嗰晚我啱啱瞓瞓下轉身睇住個電話由01:59直接跳去0300。即係而家慢香港六個鐘頭。
父親節嗰日,車輋整比佢爸爸嗰啲曲奇餅,佢堅持要栗子味。咁其實我都未整過栗子味嘅曲奇,是但見有罐Gigi 之前送我嘅栗子蓉(其實話係栗子醬正確D),咁就加咗D入曲奇麵團,焗完都真係有栗子香,成功。
咁因為整曲奇用唔晒,又要諗辦法消滅佢,又唔知可以整乜,最後決定整栗蓉大判燒 (買咗啲玩具都要間中玩下㗎嘛😜)。

雖然係用大判燒模,不過其實我係用咗多啦A夢dorayaki 銅鑼燒嘅食譜, 我覺得比起街嘅大判燒,呢個口感我鍾意多啲。



好鍾意喺商場嗰啲透明玻璃睇人哋整章魚燒大判燒,細個嘅時候喺八佰伴睇紅豆燒就最好睇,如果你知我講乜, 大家都有返咁上下年紀😜😂😌
銅鑼燒/大判燒食譜(好多年前喺通少個通之廚房學嘅)
呢個份量可以整到大約12個大判燒,其實唔難整,不過係要有心機同時間,因為要用慢火慢慢烤:
-Mix : 2 tbsp 熱水,1 tbsp 蜜糖,1 tbsp 味醂,1 tsp 日本醬油
-三隻蛋黃同50 mL牛奶混合後,加入之前混合好嘅調味
-篩入100 G 自發粉
-三隻蛋白加糖40克打起,分次加入蛋漿
-熱鑊(冇油)慢火

沒有留言:

發佈留言