2017年3月21日星期二

一條方包,滿足晒三個願望



尋晚晚餐食淨少少mozzarella cheese, 老細問我記唔記得咩嘢係Mozzarella in carrozza?話好想食。佢見我發呆,問我諗緊乜,我話屋企冇方包,我諗緊聽朝整。佢話出去買都好平,唔使咁複雜,不過我還是打算出手,因為咁樣,可 以一次過滿足三個願望:mozzarella in carrozza, 肉鬆方包,再來厚切奶醬多😋😋😋

Mozzarella in carrozza 就是兩塊方包中間夾mozzarella cheese,沾上蛋漿、麵包糠再煎(如果係街食就會係炸)至皮脆加芝士半溶。


Toast材料:
Manitoba 麵粉(或普通高筋麵粉)396g
糖 30g
鹽 5g
鮮酵母 25g (其實之前用一半已經OK,不過我費事留一半,所以落晒😜...我就是咁隨意)
水 258g
奶粉 18g
牛油 24g
(麵團發酵完成後如果仍然太濕,另外加粉)







 


沒有留言:

發佈留言