2014年9月1日星期一

一次過滿足三個願望




車輋在克羅地亞過了七歳生日。
 

 
 一如以往,生日蛋糕都是假期中在外訂購的。去年渡假回來後,我做了一個彩虹蛋糕帶了去嫲嫲爺爺家當補祝生日高興一下。今年, 海灘回來後,Marco便去了美國公幹,加上我亦有朋友從香港來旅行幾天,住在我們家,所以有想過側側膊今年唔整生日蛋糕。

朋友一家星期五回港,Marco亦星期五回來,星期日會去爺爺嫲嫲家午餐,順便接回bubu。最後,星期六我還是決定做個蛋糕,除了慶祝生日,也是答謝爺爺嫲嫲照顧了bubu三個月!

由於是臨時決定做蛋糕,我又冇咁多心機時間去裝飾一個cream cake, 所以就即興想到甚麼就做甚麼。


第一樣想到的是做一大塊生日曲奇,不過車輋話要有蛋糕,所以就諗住做一個大士多啤梨撻。就是用曲奇皮做一個大批,上面塗一層朱古力醬,再加一片海綿蛋糕, 然後加cream和士多啤梨。不過之後發覺我屋企無cream,亦都唔想買盒cream開咗又用唔晒,所以決定整金寶蘋果(Apple crumble)。變成了一個曲奇,海綿蛋糕,金寶蘋果三合一的生日撻。




上下層脆,中間軟,大家都愛!
亞仔,七歲要繼續開心健康每一日呀!
 



Apple crumble 脆面:50g牛油,50g糖,60g麵粉rubbing-in, 然後雪冰格備用。
蘋果(今次用了三個富士小蘋果)切粒,加50g牛油,40g糖炒至軟身並牛油收乾。
脆面冰格取出加在蘋果茸上,180度焗至金黄。

2 則留言:

  1. apple crumble既脆脆真係好好味呢....流口水中.....呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過加呢個脆脆上蛋糕面一齊焗變脆皮蛋糕。

      刪除