2014年9月17日星期三

西多士話當年


今年夏天,車輋喺香港愛上了西多士。前幾日做港式麵包用剩半舊新鮮酵母,一於用來做多士。


Toast的麵糰比起港式麵包的濕,用kitchen machine 幫手開咗個頭之後,仍然要加手粉落手搓。

一路搓麵團一路想起當年中學的家政堂。我從來沒有俾錢上堂學烘焙,但是又不能說完全自學,因為五年中學我都有修家政科(Home economic), 亦是八科會考科目的其中一科,咁即係話其實我係有cert的。

仍然好記得中一的時候上家政堂係超級驚的,因為老師是超級的惡,大家要快,亦不能出錯,十分認真!不過由於我是真心的鍾意家政科(只限cookery, not needlework), 所以到選科的時候我亦揀了家政科。家政科當然不及文,理商科那些搶手(應該冇乜同學中學時期已經好似我咁,志願做家庭主婦),會考家政科同學都係得20人 (out of 240人),我慶幸我係其中之一。
好多人都好奇會考家政係考乜嘢?其實並唔係淨係煮咁簡單。科目名係Home Economic, 考試分三日進行,一日係theory, 唔係講笑,真係好多嘢讀,由營養學至生bb都有cover (我今日呢份工真係學以致用!)第二張paper係meal planning, 去到試場每人都有唔同嘅題目,你要按題目去安排一個3-course-meal, 先要決定食譜,再要寫明幾多點至幾多點你做緊乜嘢step, 當然亦有解釋點解你揀呢三個食譜。
之後有一日時間準備,隔一日就返學校真係煮meal planning 時寫出嚟嘅嘢,兩個鐘完成三道菜。


我有一個大file,全部都係中一至中五嘅食譜 (就係要帶住個file去考meal planning), 我原本嗰個之後借咗俾人,而家依個係我home economic嘅同學Sam影印送比我嘅結婚禮物, 對我嚟講意義重大,今時今日每次整蘿蔔糕我都仲係打返開呢個file!

多士材料:
高筋麵粉 396g
糖 30g
鹽 5g
新鮮酵母 12.5g
水 260g
奶粉 18g
牛油 24g





多士沾上蛋液,用牛油煎香,再加上蜜糖就成了好好味的西多士。車輋仲要加埋nutella,一個人食晒成碟!


我提議搽花生醬俾佢帶返學校做茶點,車輋話: "唔好啦,搽nutella啦我驚Nicola (佢好朋友)唔鍾意我又想請老師食。"亞仔,媽咪好欣賞你處處為人設想愛分享的性格

6 則留言:

  1. 我中學冇家政修....我都好想讀....你話會考果日有一日時間準備, 即係考生自己出錢? 有冇限定金額上限架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係自己出錢,照所選菜單去買食材。

      刪除
    2. 可以用好豪喎........哈

      刪除
    3. D recipe 喺學校教嗰D度揀,所以貴極有限啦。

      刪除
  2. 我曾經有衝動想去教院讀教師文憑主修家政o架...不過現在d 中學都無o左呢科, 讀完即是失業....
    點解...個個家政老師都咁鬼惡, 我個miss 又係...惡到明明拿得對個用具, 俾佢喝一聲....煲都掟埋...哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽聞我間中學幾年前都冇咗呢科會考。
      我家政miss對低form特別惡,始終廚房一失控就好大件事。

      刪除