2013年9月12日星期四

小學一年A班

車輋小學有三班一年級,每班22人,開頭九日(連星期六)返0830-1230, 之後23號開始返全日,不過車輋可以返屋企食午飯,所以返學時間係星期一至五,0830-1230 然後 1400-1600。由於小學可以選擇喺學校食定返屋企食午餐,我哋住得咁近,加上車輋三年幼稚園都只係食主菜一的飯麵,從來都唔會食主菜二的肉(是的,幼稚園的餐單已經有兩個course),每日俾成七歐元淨係食pasta,返屋企好過啦!一年飯錢已經等於我同車輋返香港來回機票!(大家唔洗擔心,佢喺屋企有食肉的)


講返車輋第一日返小學,佢之前已經講咗好多次驚,不過前兩日開家長meeting我哋帶埋佢去,咁佢已經見過老師們,又去過課室,個心應該定D。今朝等開門時見返D幼稚園同學,又開心多D啦。




最驚喜的係學校竟然有個老師化身成小丑去歡迎新同學,小丑老師仲同車輋合照,一時間好似去咗主題公園!




車輋,但願你每日返學都開開心心,媽咪會同你一齊加油的!唔係講笑,佢開始要做功課,即係我都要一齊學啦,大家一齊加油!

7 則留言:

  1. 7€? 真糸好貴噃!!! 十姐而家每餐2.8€ (有湯+主餐), d伙食仲好過我糸屋企食既~~ 佢今個星期上全日制, 上星期試上半天, 一切安好, 每日我要踩單車送佢上學, 要踩12分中路程 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確來說應該係7,25€!兩個月290€!
      小學我唔知幾多錢,不過我估應該差無幾,我成日都話去ikea食兒童餐都唔洗兩歐。
      我哋返小學仲近過以前幼稚園,同老師合照嗰張相後面嗰幢咪我哋住,不過係另一邊窗,個廳都望到少少學校,近到呢。
      十姐返學都唔近喎,不過踩單車可以當運動。

      刪除
  2. 7euro真係幾貴......自己整又有營養又可以控利成本......

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係佢咁口味,呢個仔食嘢好煩。

      刪除
  3. 岩既, 如果近對面甘近, 真糸寧願番屋企食, 妳又知佢口味, 甘咪可以煮多d佢中意食既野啦!!!
    踩單車可以當運動, 但如果落起雨, 我地都成身濕晒, 如果行路, 行20分鐘.. 我而家每日都比佢系學校食熱餐, 同d同學一齊食, 正因佢系屋企食得好差, 但系學校居然會食魚, 菜...系屋企就吾食既, 甘既然佢糸學校食得好ok, 甘更加要留糸學校食嘞, 間學校又有埋 Vegetarian Meal可以揀 : mushroom burger, carrot burger, pasta with mushrooms, ratatouille with pasta.. 所以我覺得好吾錯..

    回覆刪除
  4. 一個月伙食貴過我一個月用o既零用...哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,我都覺得我零用都冇用咁多,而家真係限返兩張來回機票!

      刪除