2013年9月9日星期一

米奇沙律


呢個米奇大碗係呢次香港收穫之一,喺disneyland 買,我買咗兩隻紅色大,一隻黑色細。多謝堂妹張全年通行証買嘢有discount。其實每年返香港買嘢,每當猶豫買定唔買時,我心中魔鬼都會自動將價錢變成歐元,再同自己講,唔係好貴啫!

不過無可否認,香港D嘢真係貴咗好多,由其係超巿嘅零食,不過我都買咗好多!pack行李時我都問自己係咪真係咁為食,成個hand carry都係食!

2 則留言:

  1. i usually only buy dried soup ingrédients from Hong Kong

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,我明明set咗時間9月14號先出呢個post㗎,又會咁早睇到嘅?!
      我每次行李都差D超重㗎(如果計埋hand carry係一定超重),因為我乜都想帶,試過有兩年,我連米都帶返嚟!

      刪除