2013年9月30日星期一

漢堡扒

平日買免治馬肉多數都係tartar生吃,不過呢次Marco話用嚟做burger。
印象中我未試過做漢堡扒,所以當然要上網搵下食譜。見好多人都係參考masa的食譜,一於試下。


呢個食譜好易記: 4:1:1:1
就係400g 肉(可以係牛豬再7:3),100g 洋蔥(先炒熟),100g 麵包糠加奶(30g麵包糠先吸收70g奶,一定要兩者先混合好再加入其他材料,否則直接落奶會太濕),蛋一隻。
自行加salt&pepper。



所有材料混合好做形後放雪櫃雪一下才煎,雪幾耐視乎你有幾多時間,趕時間的話,唔雪亦可。


兩邊煎好後熄火加蓋焗五分鐘。我哋鍾意呢個時間唧D茄汁,加塊芝士上面等佢自己變軟。




呢個食譜真係好juicy ,我哋食完冇耐再追加了豬牛肉漢堡。


6 則留言:

  1. 真係太吸引了.........食既時候, 一定"B" D汁~~~即係好juicy~~~~

    回覆刪除
  2. 我會將亞囡個blog set private 呀!想睇o既就留言俾我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想定啦,我係fans嚟㗎,gracepasotti@gmail.com
      Thank you!

      刪除
  3. 回覆
    1. Actually i can't tell much the difference, maybe more wild

      刪除