2013年9月27日星期五

慶中秋

有好多篇blog想寫未寫,先快去返上星期嘅中秋gathering先。
上年中秋,我哋女人一枱,老公一枱,細路一枱,今年我哋直頭冇預班男人,佢哋帶埋D細路出街食,我哋勁free!



我哋班女人由朝食到晚冇停口,玩到癲!
我哋四個人share咗一個我喺香港帶回來的迷你奶皇月,印象中我係第一次食奶皇月,又幾好味喎,不過hk$27一細個真係唔捨得買成盒。少吃多滋味,飲杯祝大家友誼永固,身體健康!







2 則留言:

  1. HK既月餅貴左好多..,,
    份"老水"真係好吸引.....有冇加埋蛋呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲滷水係朋友整既,仲有蛋,佢整咗好多,我分到兩袋喺冰箱慢慢食。

      刪除