2013年9月12日星期四

小一開學預備篇

話咁快過咗三年冇功課,日日玩的幼稚園生活,今日2013年9 月12日,車輋六歲三個星期又一日大,係小學一年級生了!

好在我哋住喺學校對面,如果唔係連幾時開學,幾時要開家長會都唔知!因為學校淨係喺門口貼通知,好多家長都唔知前日(10號)小一家長有meeting。


學校會幫同學定購課本,不過就有一大個list的文儀用品要家長準備,由於時間無多,我哋見完老師就立刻去超級市場搶購,感覺好似Harry Potter準備開學,買呢樣嗰樣。



由於冇校簿,學校要求我哋買唔同顏色的1cm x1cm正方格簿,一般文具,仲要成pack A4紙......等等。而其中有一樣叫"Regoli",我同Marco都唔知係乜,不過老師話嗰間超級市場有,係用嚟學數學的,唔知香港有冇呢樣嘢?


一盒裡面有200粒唔同長度的粒粒,好似幾好玩咁。


學校要求每枝筆都要有名!我呢pack麥嘜珍藏終於有用武之地!

2 則留言:

  1. 嘩今日先開學你咁快就寫好咁多報告!我毛毛都係今日開學呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咪就係趁佢返學嗰4個鐘打呢3篇哆,嘻嘻,唔快手D我怕我失憶!
      毛毛第幾年幼稚園呀?

      刪除