2013年9月2日星期一

厚切多士


今年返香港,買了個多士模,從此就可以自製厚多士了!



我本來係想買個細D,不過冇睇啱,後來見到呢個四十蚊有找便買了。
為了我的第一條方包,我上網搵咗個超鬆軟方包, 新手都成功"嘅食譜,呢個標提實在太吸引!今次我跟足食譜,十分成功!


第二次發烤中


唯一美中不足是我個模大咗D(通常一係450g一係900g, 唔知做乜我呢個係500g), 所以差少少頂唔到角。同埋,個模明明話non stick,但係我要用D力先脫倒模,最過份係用第一次已經有少少黑色嘢脫落!真係一分錢一分貨,要考慮下次買過個高質素D嘅!


不過口感同味道都十分成功!連車輋都話"真係好味喎!"



我先用牛油煎到表面香脆,然後分別加了nutella,花生醫,煉奶和肉鬆,再加一杯熱奶茶,一個好滿足的下午茶!

食譜出自:馬雪莉-我家也是麵包店

高筋麵粉     330G 
               25G
               4G
速發酵母     4G (我用了10g鮮酵母)
              200G-230G (我用215g)
奶粉           15G
牛油            20G











9 則留言:

  1. 我好愛厚多士架, 普通多士都係差少少…
    花生醬+鍊奶--->超好味~ 我鍾意粗粒花生醬~

    回覆刪除
  2. 早晨呀,妳真係好早起身!
    我一路食一路諗起toast box, 又可以省返二三十蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係一名早起既農夫…哈哈
      朗豪坊好似有間???
      我都食過,好好味, 又濃花生香~~~~

      刪除
    2. And apm also have toast box la!

      刪除
  3. 你下次去上海街買嘛,要買外面銀色裡面金色o既,真係non-stick o架,我咩都唔駛塗,就咁塞麵糰入去, 焗好就可以脫模呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係喺上海街買㗎!不過唔係大鋪。
      我開頭喺二德惠睇先,不過見唔平,當時又得大size所以冇買,點之行行下有間細鋪,入到去佢問搵咩,佢摷咗呢個俾我,三十八蚊,我真係講咗句"咁平?"下次都係唔好貪平。

      刪除
    2. 買呢d 模具我一定去陳枝記, 價錢唔一定平但合理, 最重要品質好, 我個雪芳蛋糕模用了n年無生鏽, 反而係KAI買o既甩non-stick 同埋生鏽...

      刪除
    3. 講開雪芳模,我今次都有買,又係開頭買咗個平嘅,之後喺陳枝記見到靚好多,我都單買咗中間個心,等緊試。

      刪除